Comunicare si relatii publice

Comunicare si relatii publice

Cursul vă oferă posibilitatea să vă specializați în domeniul comunicării și relațiilor publice și să transformați activitatea în una modernă și inovativă.

Află mai multe
Customer care

Customer care

Cursul este dedicat tuturor celor care vor să afle care sunt secretele pentru a fi cel mai bun agent inbound și cum să-și folosească abilitățile pentru a oferi servicii

Află mai multe
Fidelizarea clienților pe timp de criza

Fidelizarea clientilor pe timp de crizã

În societatea modernă fidelizarea clienților este obligatorie pentru reușita afacerii. Cursul vă dezvăluie modul în care puteți gestiona fidelizarea chiar și în condițiile crizei economice.

Află mai multe
Comunicarea interna si cu alti parteneri

Comunicarea internã si leadership

Cursul vă ajută să elaborați strategia de comunicare internă, chestionare de feedback, să observați probleme, oferiți stimulente nemateriale angajaților etc. pentru creșterea productivității.

Află mai multe
Tehnici avansate de promovare

Tehnici avansate de promovare

Cursul vă furnizează toate informațiile pentru a știi să elaborați un plan avansat de promovare, interactiv și dinamic, pentru a rămâne în pas cu vremurile deosebit de competitive.

Află mai multe
Marketing online

Marketing online

Participând la acest curs veți afla cum să folosiți eficient mediul online pentru obiectivul propus (trafic, dialog cu clienții etc.) cu scopul unei activități de marketing performante.

Află mai multe

Prin derularea cursurilor de specializare ne dorim armonizarea nevoilor de satisfacție și evoluție ale angajaților cu cele ale angajatorilor de profit și dezvoltare. La cursurile de specializare participă:

Pentru calitatea serviciilor:

Pasul 1

Analizăm nevoile companiei

Pasul 2

Personalizăm programele oferite

Pasul 3

Oferim E-coaching nedeterminat

Pasul 4

Organizăm sesiune de follow-up