Fidelizarea clienților pe timp de criză

Mediul puternic concurenţial conduce la necesitatea unor strategii noi de abordare a clienţilor iar cardurile de fidelitate și cupoanele cadou devin din ce în ce mai banale pentru clienți. Dacă firmele vor să devină sau să rămână competitive trebuie să inoveze. Cursul de “Fidelizare a clienților pe timp de criză” oferă accesul la instrumente și tehnici moderne de marketing utilizate pentru dezvoltarea relațiilor cu clienții pe termen lung.

Obiectiv
Doctor Marketing ne arată care sunt principiile esențiale pentru fidelizarea clienților și ce metode funcționează chiar și în timpul crizei economice.

Beneficii
La finalul cursului participanții vor putea să:

  • Planifice strategia de fidelizare a clienților: pe cine, când, cum, cât fidelizăm?
  • Realizeze un program de recompensare a clienților fideli
  • Gestioneze plângerile și reclamațiile clienților
  • Acționeze tactici moderne pentru satisfacția și fidelizarea clienților;

  • Agenda

  • Program
    • - Importanța fidelizării clienților
    • - Avantajele fidelizării clienților pentru companie
    • - Stabilirea obiectivelor de fidelizare
    • - Planul de fidelizare a clienților
    • - Soluționarea nemulțumirilor clienților
    • - Gestionarea bazelor de date clienți
    • - Cum fidelizăm? (tehnici și metode moderne de fidelizare)
    • - Cât fidelizăm? (pentru a nu irita clienții)
    • - Recompensarea clienților fideli

  • Metode
    • - Studii de caz și problematizare
    • - Analiza unei campanii de fidelizare de succes
    • - Roll play (activități pe roluri)