Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; cbnetPingOptimizer has a deprecated constructor in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/wordpress-ping-optimizer/cbnet-ping-optimizer.php on line 36
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/popup-press/inc/metabox/init.php on line 763 Cum promovez afacerea online? 10 Metode Dovedite Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/youonlin/public_html/blog/wp-content/plugins/wordpress-ping-optimizer/cbnet-ping-optimizer.php on line 477
Cum promovez afacerea online? 10 Metode Dovedite De Promovare – Partea 2
Crearea unor videoclipuri folositoare si postarea lor pe YouTube iti pot aduce vizitatori interesati de continutul prezentat de tine in acele videoclipuri. Google nu numai ca indexeaza continutul de pe YouTube, dar alte persoane care considera ca filmuletul tau este folositor, il pot folosi pe site-ul lor sau il pot distribui cunoscutilor. Desi scopul suprem ar fi ca videoclipul tau sa ajunga „viral„, trebuie sa tii minte ca nu orice filmulet are nevoie de milioane de vizualizari pentru a genera trafic pe site-ul tau. In schimb concentreaza-te pe o chemare la actiune („call to action„) unde indemni telespectatorii sa viziteze site-ul tau.
Poti, de asemenea, sa folosesti publicitate platita pentru afisarea clipului tau in alte videoclipuri de pe YouTube, metoda care s-ar putea dovedi sa aiba o rata mare de conversie.
7. Email Marketing – Cum promovez afacerea online?
O alta metoda pentru a raspunde la intreabarea „Cum promovez afacerea online?” este email marketingul. Email marketingul este de mare ajutor deoarece majoritatea oamenilor trebuie sa fie abordati de mai multe ori inainte de a face o actiune (de exemplu inainte de a cumpara ceva din magazinul tau online). Email marketingul este o metoda folosita si dovedita de promovare si este una dintre cele mai bune metode de abordare a potentialilor clienti si de a genera o actiune de la acestia. Da-le oamenilor un motiv intemeiat sa se inscrie (concursuri, continut excelent, informatii secrete, etc.) si apoi continua sa le trimiti continut de calitate pentru a nu se dezabona.
Incurajeaza-i sa se intoarca pe site-ul tau in mod regulat, aratandu-le ce au pierdut de cand nu ti-au mai vizitat site-ul. Poate fi un produs nou, o stire noua, o postare pe blog, clipuri video sau orice altceva, singura conditie este sa fie continut de calitate.
8. Referinte (forumuri/pagina fani Facebook) – Cum promovez afacerea online?
Sa luam un exemplu simplu: sunteti in cautarea unui nou stilist deoarece doriti o coafura noua, sau poate doriti sa incercati un restaurant nou, cel mai probabil veti apela la prieteni, familie sau veti cauta online pentru a descoperi optiunile cele mai bune. Aceste surse sunt ideale pentru aducerea traficului pe site si pentru convertirea lor in clienti. Concentreaza-te pe stabilirea unei legaturi cu fanii tai pentru a obtine recenzii/comentarii pozitive si recomandari. Poti, de asemenea, sa participi la discutii pe forumuri de specialitate sau sa comentezi pe bloguri cu scopul de a scoate in evidenta afacerea ta dar fara a fi prea agresiv cu promovarea.
9. Social Media – Cum promovez afacerea online?
Similar cu email marketingul, social media te ajuta sa comunici cu potentialii clienti si sa ii incurajezi sa cumpere produsul sau serviciul tau. Iarasi, trebuie sa oferi un motiv bun pentru ca oamenii sa dea „Like” paginii tale, dar si sa distribui continut de calitate care sa indemne vizitatorii sa intre pe site-ul sau magazinul tau online.
Social media este si un instrument excelent pentru referinte deoarece vei vedea despre ce vorbesc oamenii si ce recomandari fac acestia.
10. PR (Public Relations) – Cum promovez afacerea online?
Construirea reputatiei este foarte importanta pentru generarea traficului catre site-ul companiei tale. Prin strategii de relatii publice, te poti promova ca un expert pe nisa ta si poti lucra la cresterea credibilitatii. Facand acest lucru vei creste rata de conversie si notorietatea brandului tau. De exemplu, daca esti sursa mai multor articole din ziare in mediul online, de obicei acel ziar va posta un link si cu sursa, adica site-ul firmei tale. In plus, atunci cand esti mentionat de catre o sursa importanta si de incredere, vei castiga si tu increderea cititorilor la randul tau. Comunicatele de presa pot, de asemenea, sa genereze trafic si sa creasca interesul pentru produsul/brandul/firma/compania ta.
Sper ca te-am ajutat cat de cat sa intelegi ce implica si sper ca ai gasit raspuns la intrebarea „Cum promovez afacerea online?”
Ce rezultate ai obtinut folosind tacticile de mai sus?
De unde intra cei mai multi vizitatori pe site-ul tau?
Ai gasit raspuns la intrebarea „Cum promovez afacerea online”?
Sunt web designer / web developer și asta îmi ocupă mai tot timpul. Imi place sa cred ca sunt pasionat de web design. De aproape 10 ani mă implic mult în toate proiectele până sunt convins că sunt cel puțin conforme cu standardele industriei. Nu creez niciodată doar de dragul creației ci vreau să fie ceva de calitate, un suflu nou, o aplicație. Pe scurt, încerc mereu să-mi pun amprenta. Profilul meu »Carte de Vizită »